DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 12 juni 2007

Änglar finns de ?


Jaa, det gör de. Jag hade ett helt gäng här förra sommaren. I år verkar det vara dåligt med avgångarna till jorden.
Sitter här med fem säckar jord och energi som knappt kan få i gång visarna på min gamla väckarklocka.
Fick för mig att det skulle bli annat i år, än med planerna förr om åren, när det tänktes en hel del men såddes desto mindre.
Planer har jag många flerän jag kan göra av med och man kanske skulle kunna lägga upp en planbank som folk kunde låna ur när deras egna sinade. En plan som jag faktiskt genomförde, var när jag ropade in "Stora Fondboken" för en tid sedan. Att nästföljande plan gick om intet hade mindre med mitt planläggande att göra, då det var avhängigt av de två som jag hade lovat att visa, hur man gör för att söka ur dessa fonder, hela tiden fått förhinder. Nåväl, delplan 1 är åtminstånde i hamn. Resten av den planen ligger i alla fall förtöjd inom räckhåll.
Min nästa plan är att ta mig till min försenade middag som vid det här laget blivit uppvärm för tredje gången. En fjärde uppvärmnining skulle göra att det inte hjälpte, hur nära det än var till tallriken, då maten skulle vara oätbar. Mat skall inte förfaras heller, med tanke på hur många svältande som finns i världen.
Där skulle jag vilja lägga upp en jättestor plan men först ska jag peta i mig det som finns kvar av min middag.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook