DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 20 juli 2007

I dag läste jag något riktigt

äckligt. Det var en kille i Colorado, i USA som fått bulor i huvudet som börjat blöda och som senare började röra på sig. Alien, tror ni men det var det inte. Det var larver från moskitomyggor. Äckligt,äckligt.
Myggorna lägger vanligen sina ägg under huden på boskapsdjur men i det här fallet blev det under huden på Aaron Dallas. Han hade varit i Belize i Centralamerika tidigare i år, där någon mygga tagit fel på honom och en ...tjur, kanske.
Hur som helst så gick han till läkaren som inte visste vad det kunde vara (annat än en aliens förståss) och det gick så långt att den stackars karlen kunde höra larverna röra sig där inne. Usch, nu fick jag gåshud på armarna igen. Till slut beslöt man sig för att operera honom och då fann man fem larver som man tog ut.
Här lägger jag ut länken till den/de som vill fördjupa sig i ämnet; http://www.expressen.se/nyheter/1.765457/bulorna-i-huvudet-borjade-rora-pa-sig-var-larver
Wow, det var första gången som jag lyckats klura ut hur man lägger in en länk.
Det blev bara ett kort men äckligt inlägg den här gången. Jag får se vad det blir nästa gång.
Tills dess, håll öronen öppna eller kanske bättre, att hålla ögonen öppna.
Klicka gärna på annonserna här bredvid, om du hittar något som intresserar dig.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook