DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 1 oktober 2007

Nu när mörkret faller...

...är det skönt att sätta sig med en bok och kura skymning. Om...(om inte om fanns) det inte är så, att man inte får en chans att njuta av friden, pga jobbiga tonåringar eller tjuriga äkta män/fruar. Det är då jag passar på att ge er det bästa i bokväg man kan tänkas läsa. "Hjälp, jag har fått en tonåring", skriven av de gifta paret, Bayard/Bayard.
Jag har aldrig varit mycket för böcker som handlar om hur man t ex bemöter en jobbig tonåring, utan har använt mig av mitt sunda förnuft. Det uppenbara är, att det gör oxå våra tonåringar (och partners). Boken som jag kom att älska hamnade i vårt hem pga att min dotter lånade den på biblioteket i tron att det var en kul bok (och det var den ju oxå, men för mig och inte henne). Jag började att läsa den och kunde sedan inte släppa taget om den, då den så konkret beskrev hur vi föräldrar/partners, var ett lätt byte, om man visste vilka knappar man skulle trycka på, för att få sin vilja fram.
MySpace Graphics
MySpace Graphics
Här i boken, ligger självklarheterna och hopar sig och det är bara att stoppa i sig och njuta av denna gourme. Konkret förklarat och med självklara tips på omprogrameringar, så att den som vill trycka på knapparna förvirras av att det har hänt något oförklarligt med ens stackars förälder/partner.
Låna den eller ännu hellre, köp den. Den är definitivt värd varenda krona.
Sedan kan ni njuta på i höstmörkret när den biten är avklarad.
Lycka till och ha det bra.

myspace
Animated GIFs


Vi ses framöver.

PS. Skriv gärna och berätta vad ni tyckte om Boken med stort B. DS

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook