DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 29 mars 2008

Länge se´n sist ...

...jag skrev. Tiden har rusat iväg och jag känner det som om jag inte riktigt hunnit med det här året. Först trodde jag att vi skulle klara oss från "vintern" men det blev ju ett bakslag, som bekant.
Påsken blev kall och snöig och det är nu som först, som det börjar bli varmare igen och då blev det ju slask i stället =( Här kommer årets snögubbe =)


Vi har fått ett litet tillskott i familjen oxå =) En liten fröken som heter Lucky och som förmodligen blivit utslängd från någons hem och inte verkar vara saknad utav
någon =( Det är en väldigt söt liten mörk grå randig misse som numer terroriserar Tigris. Hon är en hejare på att prata och gör det med besked. Tigris är inte så road av att hon bor här, fast det är å andra sidan inte Lucky road av heller, att Tigris bor här med. Vi får se hur det går med damerna och hoppas att de ska komma bättre överens med varandra i framtiden.




Det blev inte många rader den här gången men det ska försöka bli bättring på den fronten.

Så tills vi hörs nästa gång, ha det så gott med vetskap om att våren nu äntligen är på väg, eller... =)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook