DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 1 december 2008

Tips till er som gärna tar gratis chanser

Jag har en jättetrevlig kompis i Dalarna som skickade mig ett mail med en inbjudan till medlemsskap i något som heter Limbino. Du får välja bland olika saker, som tex digital kamera, laptop mm.
För varje person du värvar ökar dina chanser att vinna det du valt och om du klickar på länken som jag lägger till i länklistan, längre ner här på bloggen, så kan du registrera dig och i din tur välja vad du önskar och skicka din egen värvningslänk till dina vänner för att öka dina vinstchanser med.
Lätt som en plätt.
Det är så man nästan tappar hakan när man får ett så´nt här erbjudande.


Myspace Graphics
Myspace Graphics



I found some really Cute Myspace Layouts at Doobix.com


Så kom igen och gör slag i saken, du med =)
Det blir kanske du som blir vinnaren eller den du värvat och då vinner du med. Vad kan kännas bättre , än att få något man önskar sig men inte har råd att skaffa, alldeles gratis???

Jag hade nästan glömt bort killen jag fick den falska checken av, då det var ett tag se´n men i går fick jag ett sms i från honom och ...
jag ska skriva mer och berätta om den token och fota den falska checken som faktiskt har lurat fler än en bank att betala ut pengar, så nå får se hur det kan se ut när nå´n vill dra en vid näsan. Som min mormor brukade säga "Allt är inte guld som glimmar".


Myspace Graphics
Myspace Graphics



I found some really Cute Myspace Layouts at Doobix.com


Det blir till nästa gång jag skriver och fram tills dess får ni ha det så gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook