DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 6 juli 2009

Rösta rätt, rösta på Knotan.


Hej !

I dag blir det ett kort men kärnfullt litet inlägg =)
En av mina vänner, har lagt in ett kort på sin älskade kisse, Knotan, som var en hemlös hittekatt.
Min kompis tar hand om en del av de hemlösa och upphittade kissarna, mycket bra , tycker jag, som oxå värnar om dessa små liv.
Nu skulle jag vilja be er att lägga er röst för Knotan och hennes husse.
Har Du inte röstat på Knotan ännu så snälla gör det!Klistra in länken här in under, i adressfältet så kommer du till tävlingsbilden =)

http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1148

Det jag skulle vila är att ni går till länken som jag lagt in här och röstar på Knotan, som oxå är på bilden här i inlägget =) En jättego kattfröken-

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook