DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 22 september 2009

En sida att fixa till poäng på och...



...som ger dig bra med poäng till att handla för, antingen i deras egen internetshop eller till att byta poängen mot presentkort till flera av våra butiker.
Sida heter PointShop och är en jätte kul sida att besöka.

Du kan oxå genom PointShop sidan skaffa dig en PointBlog.
Den skriver du blogginlägg i och får dessutom poäng för det du skriver om där.
Jag lägger in länken här:
http://www.pointshop.se/?ref=2151386

Om du kopierar och klistrar in den här länken, i sökfältet kommer du till PoitShop.
Annars kan du gå lite längre ner, till höger i bloggen och klicka på länken, som jag lägger in där med.

Här är det väldigt grått i dag och det har dessutom blivit kallare i luften. Jag önskar att sommaren kom tillbaka igen.
Jag hoppas att det ska komma mer värme igen.
Tids nog blir det kallare och tristare.


Här är en bild av rönnen som står här utanför mitt köksfönster och är översållad med rönnbär i år.

Min mormor brukade säga, att när det är så här mycket rönnbär. tyder det på att det blir en kall och sträng vinter =(
Suck, suck säger jag om det då jag mår så dåligt av kylan =(

Här har dessutom Stockholmshem, som äger huset jag bor i, tagit bort alla radiatorer på samtliga element och dragit ner värmen inomhus så alla element är iskalla. Märkligt att så´nt alltid händer innan helgen, så att man inte kan ringa och fråga varför det är så =I
Frågan är om det gjort n´n skillnad. Hursom helst är det väldigt kallt här hos mig och det är inte roligt alls.

Tills nästa gång jag skriver (om inte fingrarna gått av i kölden), får ni ha det så bra och göra lite "åkarbrasor" om det blir för kallt.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook