DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 14 december 2009

Har ni varit på några skratt kurser ?

Det har inte jag men det kanske ÄR kul, om inte annat så skulle själva situationen få mig att skratta =)

I dag blir det några skojiga historier jag fick med min mail.
Jag hoppas att de får er att dra på smilbanden och kanske till och med skratta.
Min mormor lärde mig tidigt i livet att, "om man inte vet om man ska skratta eller gråta (beroende på hur illa det kan bli emellanåt), så är det bättre att skratta än att gråta, för det ger mer energi att skratta men går åt massor av att gråta".
Ett väldigt bra råd, tycker jag =) Så se upp, för här kommer de.


Flores


Deixe um recado também! Clique aqui..


"En ung man...

... går in på en mack för att köpa kondomer. Mackföreståndaren förklarar att det finns förpackningar med 3, 6 eller 12 kondomer och frågar vilken han vill ha.

- Tja, säger ynglingen lite kaxigt, jag har dejtat en riktigt het tjej i några veckor och ikväll har hon lovat att jag ska få sätta på henne. Vi ska äta middag hos hennes föräldrar och sen sticka hem till mig för att göra det och när hon väl fått smak för min "lille vän" lär hon vilja göra det hela natten. Så ge mig ett 12 pack.

Mannen köper sitt 12 pack och åker därifrån. Senare samma kväll vid middagsbordet hemma hos tjejens föräldrar frågar den unge mannen om han kan få be en bordsbön. Han börjar be och fortsätter och fortsätter ...

Efter några minuter lutar sig tjejen över honom och viskar:

- Du har aldrig berättat att du var så religiös.

Han viskar tillbaka:

- Du har aldrig berättat att din pappa jobbar på en mack ... "

och så kommer det en till =)


Flores


Deixe um recado também! Clique aqui..


"Varannan dag
Fru Agneta var trött på att göra allt hushållsarbete där hemma, så hon och mannen kom överens om att laga middagen varannan dag. Agneta kom trött och sliten hem från jobbet, glad över att slippa laga mat. Hon möttes av sin gode make i köket, spritt språngande naken, med ett glas vatten i handen.
- I kväll står det kärlek och källvatten på menyn! sa mannen och så blev det!
Dagen efter kom mannen hem. Han luktade förväntansfullt och ropade ivrigt:
- Vad ska vi äta idag, min skatt?
Varpå Agneta kom fram, naken, dåligt sminkad, håret i tovor och väste:
- Rester från igår!"

Och...


Flores


Deixe um recado também! Clique aqui..


"Lilla Evert...

... satt på polisstationen, han hade rymt hemifrån. Polisen frågade varför han hade rymt och lilla Evert svarade:

- Jo, innan jag somnade igår kväll hörde jag hur mamma och pappa var väldigt bekymrade över hur amorteringarna på huset skulle betalas. Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum. Där hörde jag pappa stöna och säga "Jag drar mig ur!" och mamma svarade, också stönande "Vänta lite så kommer jag också!" Så då tänkte jag att det var ju ingen idé att stanna kvar ensam och ta hand om amorteringarna. Jag är ju bara 8 år!"

Till sist...


Flores


Deixe um recado também! Clique aqui..


"Vet du vad...

... det är för likhet mellan att hoppa bungyjump och att vara otrogen?

- Nä?

- Först vet man inte om man vågar, sen går det snabbt och så går det åt helvete om gummit inte håller!"

Ja livet är inte alltid lätt att leva men man får anstränga sig lite extra, när det blir segt =)

Flores


Envie imagens para amigos você também!


Ha det så gott och sköt om er.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook