DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 13 december 2009

SuperGratis - Välj din gratisprodukt



Här kommer länken som tar dig till den härliga sidan med din ADVENTSKALENDER och mycket annat jättekul.

SuperGratis - Välj din gratisprodukt

Det är här du kan hitta ditt bästa klipp på nätet.
Just nu kan du registrera dig och dessutom få chans till deras Adventskalender och öppna en ny lucka varje dag fram till och med Julafton och samla ihop stjärnor.
Du bestämmer vad du helst önskar dig av deras stora utbud.
Själv har jag valt att samla poäng till en Nokia mobiltelefon men det finns fler kul produkter att välja på.

Antingen samlar du poäng till något mindre som du inte behöver samla så länge för att få ihop poängen.
Eller så väljer du något annat som du hellre skulle vilja ha och börjar samla ihop dina poäng till just den saken.

Ett jättebra sätt att starta din Luciadag på, tycker jag.

Kram Maritha.

6 kommentarer:

wooltiti sa...

tackar :) Det är dock inte jag som tagit korten på äggen.Hittade dom på internet och kände att jag ville dela med mej,hehe

Unknown sa...

Hej! Och var så god =) Men fina var de, jättesöta =) Tack för att du delade med dig av de. Kram Maritha.

wooltiti sa...

Tack så jätte mycket :) Såg föresten att du har skrivit att du spelar på king.com...Jag med!! fast genom blip,hehe Heter Ladyhell där...

attis sa...

Hej vännen. Nu är jag tillbaks efter en helg med total datorallergi. Kände att jag behövde komma frå den här dumburken lite. Hoppas allt är bra med dej. Önskar dej en skön dag.
Kramen

Unknown sa...

Hej Wooliti =) Du är riktigt duktig, tycker jag. Jag skulle önska att jag också kunde rita och måla men, men =)
Vad kul att du med är på Kingen. Jag heter evamaritha där. Nu har jag inte hunnit vara där på ett par veckor, då jag både legat sjuk och varit på rehabilitering ett tag och då hinner man inte mycket mer. Det blir säkert mer spela, när jag kommit i fatt mig. Du får gärna lägga till mig på din vänlista där =)
Ha det så gott / Kram Maritha.

Unknown sa...

Hej Attis =) Det var skönt att se dig tillbaka igen. Blev lite orolig över att det blev så tyst. Hoppas att du har haft det bra. Själv tror jag att jag håller på att åka på en förkylning och så är det så kallt inomhus =( Ha en skön måndags kväll nu och se upp så att det inte blir fler datorallergier. Stor Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook