DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 24 januari 2010

Axess kanalen på TV


99galleries.com

Om ni inte tidigare tittat på den kanalen, så kan jag bara säga att ni gått/går miste om en hel del nyttig information angående krigsförbrytelserna i Serbien och Kroatien.
Här kommer en länk till nätet, http://www.axess.se/tv/Default.aspx
Det var skrämmande att se dessa rättegångar men de som blev dömda bara flinade under förhören.
De ändrade hela tiden sina historier under rättegången, som utspelades i Kosovo.
Krig är något av de grymmaste som finns och det gör människor till odjur för stunden.
De enda man inte kan kalla för odjur, är djuren och det är bra tycker jag.

Utan människor skulle jorden och djuren må mycket bättre än de nu gör.

Ha en trevlig helg.


99galleries.com e

Kram Maritha.

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja, vi människor bara förstör.

Unknown sa...

Hej Karin. Ja men så gör vi en hel del bra saker med =) som tur är. Som tur är så föds vi alla med med båda valen, ont och gott jag tror att de flesta väljer den goda sidan framför den onda, som väl är. Kram Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook