DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 27 juni 2010

HUR KAN MAN STJÄLA FRÅN...

...RÖDA KORSET, Som har fått "sina" pengar skänkta från folk, för att hjälpa fattiga och utsatta????
Heter man af Donner, kanske man är omättlig, efter lyx och rikedomar??

Helt obegripligt för mig men jag har inte eftersträvat något lyxliv heller.
Det är ett så grovt brott i mina ögon.

Även åklagaren tycker att straffen som tingsrätten utdömt är för lågt och har lämnat in en överklagan till hovrätten och yrkar på ett högre straff för samtliga tre inblandade girigbukar.

Vill du läsa mer får du gå till artikeln som ligger HÄR .

Jag hoppas att dessa omänskliga individer, fortsättningsvis kan hålla fingrarna i styr från kakburkarna.

Ha det så gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook