DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 4 juni 2010

Jag längtar till Ital...,nej det blev fel.


Nej det skulle ju vara ...Jag längtar till Gambia, förstås.Ja dit vill jag nu på en gång.Jag fryser till och med när det är 18 grader här, så nu vill jag ge mig av men måste vänta tills september, ändå. Varför ska det vara så mycket man måste göra innan man kan stänga av och lämna allt efter sig ?? Livet är alltid så komplicerat. Kommer jag bara ner så blir det bra och har man en 7 eleven, så kan det väl bara bli bra ?

Har ni lust att köpa mina möbler, husgeråd eller annat, som finns i ett hem, så hör av er till mig, så säljer jag billigt, så att jag kan tömma min lägenhet. Även en del utemöbler finns men skriv en rad så skriver jag tillbaka.

Ha en jättetrevlig fortsättning på dagen.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook