DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 30 november 2010

EN GANG, INGEN GANG...

...TVA GANGER EN VANA.

Har varit utan snus sedan i eftermiddags och trodde jag skulle klara det men det har varit ett litet helsike.

Till slut gick det inte langre och jag gick till var lilla affar, som ligger en liten bit har i fran och kopte mig ett paket ciggaretter.

Nu har jag rokt tva stycken och det smakar sa forbaskade illa, sa jag undrar hur jag nagonsin kunde borja att roka nar jag var ung, over huvud taget.

Det har var det ackligaste jag har smakat pa mycket lange.

Emmanuel kom just hem efter att ha varit ute for att hora om det gar att fa tag pa har i Gambia och kom just hem och berattade den godaste nyheten jag hort pa mycket lange.

Det finns en affar har som tydligen saljer snus men de far inte hem nagot forr an i morgon, sa det blir till att vanta ut natten :(

Att livet kan bli sa har illa om man blir utan snus.

Funderade pa att ga ner till stranden och halla upp ett stort plakat, med texten "Finns det nagon svensk har med en extra snusdosa???" men det lat inget vidare, sa det fick vara.

Na, nu blir det till att vanta och se hur det ska ga och om jag kan klara mig utan att klattra pa vaggarna.

Ha det sa gott.

Kram fran en snus suktande, Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook