DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 30 november 2010

GLOMDE NASTAN ATT SAGA...

...ATT JAG FATT MITT SNUS NU.

Emmanuel, min raddare och angel, kom hem i eftermiddags med det.

Men det ar ett afrikanskt snus =)

Det ligger i sma sma knyten av plast och nar man oppnar de, luktar det precis som mitt gamla vanliga snus.

Jippie, varlden ar raddan for den har gangen.

Den 25 december kommer en av mina basta vanners faster och fasterns syster hit ner till Gambia och de ska bo en bit fran dar vi nu bor.

Mina vanner undrade om det var nagot som jag mojligen skulle vilja att damerna tar med sig ner till mig :)

Snus, snus och snus, blev forstas mitt sjalvklara svar.

Men nu har jag i alla fall fatt snus sa att jag klarar mig gott och val.

Vad jag alskar Emmanuel. Han fick lov att kuska runt och fraga sig fram innan han till slut hittade snuset.

Hans farmor brukade snusa med och hon anvande samma sort som jag nu fick.

Det luktar precis som Ettans snus men smakar lite annorlunda men absolut inte fel =)

Jag ar sa glad for det och nu behover jag inte roka mer och det kanns bra.

Hemskt att man ska bli sa forslavad av nikotinet =(

Nu kan jag sova gott och det hoppas jag att ni med gor.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook