DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 21 november 2010

Kloka ordstav.

"Man ska inte ga over an efter vatten."

Det slog mig nar jag lagt in filmen i forra inlagget men har stammer det inget vidare eftersom att vi varken har en a eller vatten i kranarna :(

Men det kommer kanske kranvatten i natt nagon gang, vi far val vanta och se.

Nu har jag i alla fall fatt mitt penicillin som jag ska ata sa att jag blir av med den har urinvagsinfektionen.

Har man inget att gora sa skaffar man sig jobb, sa det blir till att invanta natten sa vi kan fylla pa i vara reservdunkar, flaskor och hinkar.

Vi kanske ska andra pa ordstavet sa det blir, "Man ska inte ga over hinken efter dunken" eller nagot sant :)

Ha en bra eftermiddag och kvall.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook