DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 28 november 2010

TROTT PA ATT FORSOKA LADDA...

...UPP BILDER SOM ALDRIG BLIR UPPLADDADE :(

Jag vet inte vad det ar for fel men bilderna jag forsoker att ladda upp, gar inte att ladda upp och jag borjar bli sa trott pa att vanta, pa nagot som aldrig sker.

Blogger har blivit sa konstigt sedan jag flyttade hit till Gambia och hur jag an gor, sa lagger blogger for det mesta inte in mina bilder elle videofilmer och det gor mig galen.

Vet inte om nagot annat skulle fungera battre men det ar sa frustrerande att det nastan aldrig gor det jag ber om.

Ar det nagon annan som har samma problem som jag har och som har nagot tips, sa skulle jag bli valdigt glad.

Har forsokt med blogger forumet men inte lyckats med att hitta nagon hjalp dar heller.

Sa, det blev ingen bild pa den stackars huvudlosa odlan som jag hade hoppats pa.

Ni far ha det sa gott anda.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook