DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 13 november 2010

VAD HAR DU FOR STOPPNING I DIN KUDDE?



En kvall nar vi hade gatt och lagt oss, mojsade jag till min kudde och lade huvudet pa den och tyckte att det lat som om det knastrade???

Det gjorde mig forst fundersam, om det mojligen var jag som inbillade mig det.

I bland kan det lata om fjadrarna nar man trycker och vrider pa kudden.

Nu tyckte jag att det lat valdigt tydligt och plotsligt blev det annu tydligare.

Upp som en stucken gris for jag och slangde i fran mig kudden.

Emmanuel sov och jag ville inte vacka honom, sa jag smog mig forsiktig fram till kudden och drog av orngottet.

Slangde sedan allt i fran mig, for att skata ga fram till hogen och forsiktigt dela pa det hela.

Varsamt vred jag ut och in pa orngottet och da foll nagot hart ned pa golvet och rasslade i vag och jag sag vad det var som hade boat sig i min kudde/

EN KACKERLACKA AV STORT FORMAT????? USCH , USCH OCH USCH!!!! CIRKA 3 CENTIMETER LANG!!!!!!!!!!!!

Hur ackligt kan det bli ?????????

Vad hade den i min kudde att gora???

I bland ar det riktigt ackligt att bo har i Gambia men oftast ar det bra.

Somnade till slut efter att ha insett att det inte var alla vara kackerlackor som boat sig i vara kuddar.

Emmanuel, tycker att jag ar larvig och det ar val en kulturkrock, som det kanske kan kallas med.

Tyvarr vagrar blogger att lagga upp min bild pa kackerlackan eller kanske tur for er det.

Ha en fortsatt trevlig lordagskvall.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook