DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 20 december 2010

MALARIA ...

... AR INTE KUL ATT FA.

Jaa, jag har fatt malaria har nere bland alla myggor som bara alskar mig har i Gambia.

Hur kan det vara sadan skillnad mellan myggor i Sverige och myggor i Gambia????

I Sverige gillar inte myggen, (tack och lov) mig alls och brukar undvika mig om det finns nagon annan att anfalla.

Jag ar endast en nodlosning pa deras behov.
Har ar de som galna och det har jag fatt sota for ordentligt.

Jag har varit riktigt dalig med hoga febertoppar och huvudvark.
Ont i kroppen, lite har och dar.

Sovit har jag gjort, som aldrig forr.
Upp till ett och ett halvt dygn at gangen.

Det har inte varit nagon vidare kul tid precis och dessutom har jag absolut inga som helst julkanslor heller men det kanske kommer, endera dagen.

Ahh, vad jag tycker om de svenska myggorna.
De har mycket battre smak an de som finns har och hur mycket vi an natat in oss, sa hittar de sma kryphal.

Det har pa grund av malarian, inte blivit sa mycket skrivet den senaste tiden men vi far se om det inte blir battre pa den fronten med.

Ni far ha det sa gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook