DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 16 januari 2011

AN EN GANG ETT SORGLIGT BESLUT ANG VARGARNA...

... I SVERIGE.

MySpace Graphics
Night Wolf Graphics & The Wolfes Pictures


Aterigen fick de blodtorstiga jagarna chansen att skjuta fler vargar.

Jag sorjer att var regering gjort ett sa komplett misslyckat val.

Varfor kan Sveriges befolkning inte samsas med de fa vargar vi redan har.

Forra arets sorgliga jakt gjorde helt klart att nagra problem med inavel inte forekom i var vargstam.

Sa varfor detta upprepande i ar. Hur manga i regeringen har jakttillstand?????

Jag blir sa arg nar jag laser om det har och hur illa stallt det ar med kunskapen bland bade befolkning och regeringsansvariga.

Var det manne fler som ville ha testiklar fran varghannarna bland sina trofe'er???

Hur kan det komma sig att det finns sa manga fler vargar i andra mindre lander, som klarar sina stora vargstammar utan att gnalla???

Jag blir sa trott pa de som anser att det bor skjutas av varg fran var redan mycket lilla vargstam, som det dessutom inte finns nagon inavel i.

Vad har man skyllt pa den har gangen for att motivera ett sa uselt och vardelost beslut??

Skams over det ni gjort och dra i stallet lardom av andra battre landers satt att hantera sina vargfragor.

Ha det sa gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook