DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 8 april 2011

Det har blivit vanligare och vanligare med brott men numer...

...rapporteras det inte vem som gjort vad, for da ar risken att man blir kallad for rasist???

Det borjar bli valdigt jobbigt att leva i Sverige och andra lander dar den radslan ar sa utomordentligt utbredd.

Tyvarr visar siffrorna som BRA tagit fram, fortfarande att det ar i invandrartata omraden dar det sker flest brott.

 "Här anmäls flest brott i landet

Brottsförebyggande rådet (BRÅ) har granskat hur många brott som polisanmälts i 38 utvalda bostadsområden i Sverige under 2010. Landskrona, Stockholm och Malmö ligger i topp.
I stadsdelarna Centrum och Öster i Landskrona anmäldes över 36.000 brott per 100.000 invånare förra året. Här är hela listan: 1. Centrum o Öster Landskrona kommun 36.110 2. Skärholmen Stockholms kommun "


Las fler siffror HAR, hamtade fran dagens Svenska Dagblad.

Jag skulle mer an garna, onska att det inte forholl sig sa men det ar tyvarr inte en sanning.

Vart land har blivit, som sa manga andra lander, offer for det sorgliga faktum, att manga rent ut sagt skiter i vara svenska lagar och forordningar.

Manga islamister, anser att det ar deras regler som bor galla, oavsett vart de bor eller att det inte galler de sjalva, da de har egna regler med sig.

Sharialagar som styr i manga lander i dag, har tillkommit, inte for att vi tror att de ar bra, utan for att vi tror att vi annars blir kallade for rasister i vart och andra lander.


Hur har det kunnat bli sa har galet, undrar jag??


Ska inte de som en gang byggt upp det har landet, kunna fa kanna sig trygga med vad de astadkommit, eller ar det fel??


Ska vi andra som bott har och hjalpt till med att bygga upp det har, bara se pa medan det raseras av andra som utnyttjar systemet och havdar att vi ar rasister, sa fort de inte far det som de vill.


Jag orkar nog aldrig atervanda till mitt hemland efter att ha sett, pa mycket nara hall, vad som hander, mitt framfor ogonen pa oss och att ingen enda myndighet tors saga i fran, nar det kommer till kritan.
Varfor har det blivit sa har???


Nej nu ska jag inte skriva mer om det har elandet, for det gor mig sa deprimerad.


Ni far ha en sa bra fredagskvall ni kan och skot om er.


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook