DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 6 april 2011

Hur riktigt det har ar vet inte jag.


Om det ar sant att Kadaffi har skrivit ett brev till Obama, har jag ingen aning om men kanske...

Hur som helst sa ar hela elandet med Nordafrika, sakert inte over, pa lange an.

Vad jag numer vet, ar att Kadaffi inte ar sa illa som jag tidigare trodde, utan har gjort valdigt mycket for sitt folk i Libyen.

Inte bara dar, utan han ger en hel del pengar till andra lander i Afrika och understodjer deras behov med.

Alla mynt har tv sidor, som bekant och man bor kolla bagge.

Da far man mer kott pa benen och det har jag redan fatt.

Jag hoppas att det ska bli ett slut pa detta elande som kravt och fortfarande kraver, sa manga manniskoliv.

Las hela artikeln, som finns i dagens, Svenska Dagblad och det kan du gora HAR.

 "Gaddafi vädjar i brev till Obama

Moammar Gaddafi på ett möte i Italien 2009.
Moammar Gaddafi på ett möte i Italien 2009.
Foto: Arkiv: AP
Libyens ledare Muammar Gaddafi uppmanar i ett brev president Obama att stoppa den Nato-ledda operationen i landet, skriver nyhetsbyrån AP som har tagit del av dokumentet.
I brevet, som alltså ska ha skickats från den libyske diktatorn Muammar Gaddafi till USA:s president Barack Obama, vädjar Gaddafi om att Obama ska stoppa den militära insats som leds av Nato i landet. Detta för att skydda motståndarna till Gaddafis regim, skriver AP.
”Libyen bör överlåtas till libyer”, skriver Gaddafi."

Ha en fortsatt trevlig onsdagskvall.

Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook