DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 16 april 2011

Nya artiklar om valdtakten i Grekland.

Den nya artikeln som kommit i Svenska Dagbladet  , ger lite mer ljus i historien och om det ar sa att " Anna"   har blivit valdtagen, sa ska hon absolut ha upprattelse for det de gjort mot henne, bade forovaren och grekiska staten.

Sa har stod det att lasa i dagen Svenska Dagblad:

"Anna": Jag är tacksam och lättad

Beskedet om att den grekiska justitieministern ska utreda hennes fall glädjer svenska Anna som står åtalad för förtal. ”Jag är lättad över att det är någon i Grekland som tar det på allvar”, säger hon genom sitt juridiska ombud.
Anna polisanmälde en grekisk man för våldtäkt, misshandel och människorov när hon var på semester på den grekiska ön Samos 2008. Ärendet lades ned av grekiska myndigheter och senare väcktes i stället åtal mot Anna som anklagades för förtal och falsk tillvitelse. "

Mer finns att lasa om " Anna"   HAR.

Om jag lyckas fa upp Expressens artikel om " Anna"  , sa ska jag lagga in en liten bit fran de med men hittils har jag inte lyckats fa upp den i min webblasare an.

Ha det sa gott.


Kram Maritha.

 

 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook