DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 15 april 2011

Sa var det dags for ett nytt ingripande mot en av dessa vidriga ...

...pedofiler.

Den har gangen var det en man i fran Tyskland, som greps.
Han hade fem mordade pojkars liv pa sitt samvete men erkande ytterligare overgrepp pa 40 pojkar.

Vad ar det for fel pa den har varlden??
Hur kan det komma sig att manniskor kan bli sa vedervardiga och bega sa fruktansvarda saker som dessa??

Jag blir sa undrande over vad det ar foraldra gor for fel nar sadant har kan handa, for nagonstans maste det ha startat och den enda tiden jag kan forsta ar nar man ar barn och mojligen blivit utsatt for liknande brott.

Ar det foraldrar till dessa man, som ser mellan fingrarna och inte ingriper nar barnen blir utsatta eller vad ar det som gor dessa forovare sa kallblodiga?

Jag har sjalv blivit utsatt for detta, av min egen far men da var mina foraldrar skilda och min mamma hade ingen mojlighet att ingripa men nar jag har last mycket om detta har jag aven hort att manga barns t ex modrar inte "  vagat"   eller ens haft tanke pa att ingripa och det kan jag inte forsta.


Att dessa manniskor sedan kan gora andra barn lika illa som de sjalva blivit, kan jag inte heller forsta.

Inte alla som blivit utsatta, begar sa skandliga handlingar mot andra men det forekommer allfor ofta och VARJE GANG AR EN GANG FOR MYCKET.

Sa har stod det att lasa i dagens Aftonbladet :

"Tysk lärare gripen för fem pedofilmord

Erkänner sexuella övergrepp på ytterligare 40 pojkar

En pedofil har gripits i Hamburg, misstänkt för fem pedofilmord och 40 fall av sexuella övergrepp.
Mannen som kallas Martin N. arbetade som lärare.
Polisen säger att han har levt ett fruktansvärt dubbelliv.
Tyska polisen grep för en vecka sedan en 40-årig lärare i Hamburg, som har erkänt att han har mördat tre pojkar och sexuellt förgripit sig på ytterligare 40.
Han är även misstänkt för ytterligare två pedofilmord, som han förnekar.
I tyska medier kallas pedofilen för Martin N. "

Det ska ocksa sagas att det inte bara ar manliga forgripare, utan att det aven finns kvinnliga pedofiler med.
Lika illa som med de manliga pedofilerna. 

Alla barn har ratt till sin barndom utan dessa vuxna idioters overgrepp, som satter spar i dessa barn for all framtid, tro mig. 

Hela artiklen han du lasa HAR.

Ha en sa god kvall ni kan.

Kram Maritha.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook