DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 23 april 2011

SKA MUSLIMER, ISLAMISTER FA BESTAMMA OVER OSS I VARA LANDER??

 Det har ar sjukt.

I london har kvinnor, aven engelska, blivit utsatta for hot bade om vald men ocksa att bli dodade, om de vagrar bara huvudscarf ????


Jag ar sa trott pa dessa manniskor, som inte kan inse att de inte har att gora i andras lander eller att forsoka att bestamma over andra och kranka innevanarnas regler och lagar och fa det till att det ar deras regler som ska foljas????


Jag blir forbannad av att lasa om sadana har saker.
De kommer till vara lander och staller orimliga krav samt bryter totalt och likgiltigt mot vara lagar och regler och vad gora vara regeringar at det???


De skrattar bakom ryggen at oss och skiter i vad du/ni och jag vill eller onskar. 

De tom skrattar oss upp i ansiktet over att vi ar sa flata och inte tors saga i fran och tar ingen notis om att det faktiskt ar vara gamla som har byggt upp det vi har i landet utan bryter standigt mot lagar och regler.


Jag vill papeka att inte alla muslimer gor sa har, utan den andra delen av muslimer, som jag kallar islamister och de ar inte sa fa som vi vill tro och de sprider ut sig over hela varlden nu i hopp om att kunna kuva oss till att bli muslimer och ratta oss i deras led.


Jag har sett for mycket dokumentarer och last i media om alla dessa idioter, som forsoker att styra oss och samtidigt rakar rent med sin omattliga vilja att ta i fran oss det vi arbetat ihop for att bygga upp var sa kallade valfard.


De flesta av dessa araber ar sa inavlade , att det kan vara en forklaring till deras korkade och otrevliga beteende.
Manga av dessa har gifts med kusiner , till kusiner och sa vidare till det har blivit inavel i deras gener, tyvarr och det ar ingenting jag hittar pa, utan det finns starka belagg och undersokningar som visar pa att det ar sa i de flesta arablander. 


Darav de sa kallade "  hedersmorden"   som sker pa grund av att de invandrar till vara lander och har sina flickor i vara skolor och det i sin tur leder till att de kommer i kontakt med "  vara grabbar "

och blir foralskade och det i sin tur framkallar ilska hos mannen i slakten och dar sker dessa hedersmord, som ar kallblodiga mord och dessutom valplanerade och aven dar skiter de i vara lagar och regler och vi tassar forsiktigt forbi och skriver inte langre ens om vilka dessa manniskor ar, for vi ar sa radda, for att bli kallade for rasister.

Jag avskyr det Sveriugedemokraterna star for och skulle aldrig nagonsin lagga min rost i deras "  fat "  , sa det ar inte rasism det jag kanner, utan ilska over att varken regering eller media langre tors saga nagot negativt om hela detta jattestora problem, som forekommer i stort sett overallt i varlden numer.


I Australien har de stallt KRAV pa att alla kvinnor, aven australiska, ska bara sloja ???


Var gar gransen for att vi ska oppna vara munnar och saga i fran???

Tor nagon att vi skulle fa stalla upp en midsommarstang i var tradgard eller pa nagon narliggande ang, om vi flyttade till deras hemlander ???


Glom det, det skulle vi aldrig fa gora utan vi skulle formodligen fa "  betala for det "   pa det ena eller det andra sattet.


Jag orkar snart inte se den tysnad som deras brott leder till i flera lander och att ingen tors saga i fran, nar de gor sina grymma handlingar i vara lander.


Ska vi kanske flytta till deras lander och krava att vi vill att alla kvinnor ska sluta anvanda sjalar eller burkor ???


Tror nagon att vi skulle fa gora det, over huvud taget???
Svaret ar helt klar och tydligt : NEJ, det skulle vi aldrig fa gora.

Inte heller skullevi kunna fa lagga fram det som ett onskemal heller.


Jag ar trott pa denna tystnad som rader i sa manga lander och hoppas att nagon ska vaga oppna munnen och tala klarsprak om dessa radikala idioter.


Hur manga som sitter i vara fangelser i dag och som ar just dessa radikala idioter, vet jag inte siffran pa men de ar helt klart overrepresenterade pa grund av sitt satt att visa forakt mot vara lagar och regler.


Dar sitter de och kraver att de ska ha sarskild mat for de ater inte flask.
Da tycker jag att de kan fa brod och vatten i stallet , sa har vi last det problemet at de.

Kalla inte detta for rasism, for det ar det inte och jag ar dessutom gift med en fargad man, sa jag har inget emot andra rase men nar det kommer till dessa islamister, (sa ar de inte heller en ras ), ser jag rott nar de spottar och ser ner pa oss och staller sina hoga krav pa att vi ska gora som de vill.


Nu ar artiklen pa engelska men om du/ni kopierar den sa kan ni soka pa googles translation?oversattning och klistra in den i den rutan som ni far upp och valja att fa den oversatt till svenska, sa kan ni lasa den sjalva och hela artikeln, som ni hittar HAR.



"And yet the pols in the Untied Kingdumb continue to push multiculturalism, importing more and more 7th century bullshit, in the form of islam. How long until the Britons get fed up with being invaded?

 ‘Wear a headscarf or we will kill you’: How the ‘London Taliban’ is threatening women and trying to ban gays in bid to impose sharia law

Women who do not wear headscarves are being threatened with violence and even death by Islamic extremists intent on imposing sharia law on parts of Britain, it was claimed today.
Other targets of the ‘Talibanesque thugs’, being investigated by police in the Tower Hamlets area of London, include homosexuals. "


Nu ar artiklen pa engelska men om du/ni kopierar den sa kan ni soka pa googles translation?oversattning och klistra in den i den rutan som ni far upp och valja att fa den oversatt till svenska, sa kan ni lasa hela artikeln sjalva och ta stallning till det ni laser och som ni hittar HAR.

Jag kommer att lagga in en del av det som jag ser och som uppror mig mycket, sa far ni lasa och ta stallning till det nai laser, sjalva. 


Ha en trevlig lordags kvall.


Kram Maritha.










Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook