DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 8 maj 2011

MUSLIMER VS KRISTNA


Varfor ska sadant har handa och varfor tranger sig dessa islamska araber in i andras hemlander och slar ihjalp de som inte tycker som de gor?????

Har vi nagonsin rest och bosatt oss i deras hemlander och slagit ihjal de for att de inte vill bli kristan eller for att vi som minoritet inte lyckats att fa var kandidat att vinna och bli president over hela deras land.

Nej, det har vi verkligen inte gjort.

For mycket lange sedan var aven de kristna barbariska men det ar sa lange sedan att det borde ligga bakom alla for lange sedan men det som sker nu, ar faktiskt i nutid.

Om jag inte minns alldeles fel, utgor dessa islamska manniskor endast en liten procent av hela Nigerias befolkning, sa vad hade de vantat sig ????

Med tanke pa hur manga manniskor de redan har slaktat i Nigeria av de som bott i dessa omraden i norra delarna av Nigeria, sa borde de vara tacksamma att inte resten av nigerias befolkning gar samman och gor samma med de som de har gjort med ursprungsbefolkningen.

De tog sa manga svarta till slavar under manga ar och betraktade de svarta, som de till utseendet, tyckte liknade djur.
Hur kul kan det har varit for dess svarta ursprungsbefolkning ?


Nar man krigat sig till de norra delarna av Afrika, tog man den svarta befolkningen och gjorde till slavar och kastrerade alla man och utnyttjade de svarta kvinnorna sexuellt.


Slavarna salde man sedan till lander utanfor Afrika och det var dessa araber, som faktiskt startade slavhandeln och inte vi "  vita".


Man larde sedan den "  vita mannen" hur de skulle gora for att aven de skulle kunna salja och skeppa over svarta, till sina lander.


Det var sa hela slavhandeln startade och det var araberna och inte nagon annan, sedan far ni tycka vad ni vill om att jag inte gillar deras satt att bete sig, vart de an kommer.


Forsok bara att inte bli upprorda av det jag skriver, utan se till att skaffa er fakta i stallet for att sla ned pa det jag sjalv har skaffat fakta om.


Kunskap skulle ingen av er som laser om det har, ma daligt av, utan kanske till och med inse vad som star pa deras agenda, for var egen rakning.


Under den tid jag bodde i det invandrartata omradet, som jag stannade i i ca 4 ar, larde jag mig att dessa manniskor, islamisterna, som belagrar vart land, hogaktningsfullt ger blanka tusan i oss svenskar och vad vi tycker.


Att vi dessutom med hart arbetande forfader, byggt upp den valfard som nu haller pa att trasas sonder av bade var regering och av dessa araber, som tar for sig och gor vad som faller de in,  utan att bry sig om vara lagar, som faktiskt ocksa galler de.


Tycker ni att det ar OK , sa far det sta for er men jag anser inte att det ar OK och det gjorde mig mycket arg nar jag vid flera tillfallen bevittnade bade barn till dessa araber och de vuxna , som inte lade tva stran i kors, for att ratta till sina barns och ungdommars, riktigt kriminella handlingar, utan lat de hallas.

Jag blev hanflinad upp i ansiktet, av tva sma 11-12- aringar som gjorde inbrott i ett parkerings garage som lag pa baksidan dar jag bodde, nar jag sade till de att de skulle lamna huset och bilarna i fred.


De flinade och sa till mig, att det inte var nagot inbrott eftersom att det inte bodde nagon dar?????

Jag forklarade vanligt men bestamt , att det var ett inbrott och att varje hus eller lokal, oavsett det var for manniskors agodelar eller bilar, var ett inbrott och fick da annu mer flin av den ena pojken som sag mig rakt in i ogenen och da sade jag till honom att det passade illa att sta och flina till en vuxen, som forklarade allvaret i deras handling men grabben flinade annu mer och sa forsmadligt, att "  jag flinar inte "  .


Jag ville veta var de bodde men da borjade de springa runt, runt i cirklar och jag kande da, att hade aga varit tillatet, sa skulle jag nog ha daskat till de i andorna for detta uppforande.


Jag sag aldrig en enda foralder till nagon av dessa barn eller ungdomar, runt deras framfart, nagonsin och utgar fran att det inte fanns nagot intresse for vad de har barnen och ungdomarna gjorde nar de var ute, tyvarr.


Jag motte exakt samma beteende nar jag papekade for vuxna som gjorde regelratta lagbrott framfor nasan pa mig.


Nej jag ar inte rasist, utan har faktisk flera bade arabiska muslimer och manga andra invandrare som jag ar van med men inte helller de tycker att man gor som dessa manniskor gjorde.


Dar startade min kritiska attityd till deras daliga uppforande som faktiskt andar med att var valfard gar at till att betala deras fangelsevistelser och undomsvards placeringar och det ar inte alls roligt.


Vi har redan tillrackligt med kriminella vuxna och ungdomar, utan att behova ha aven dessa som skiter i oss och vara regler och lagar.



Nigeria: Deadly attack on northern village

Map of Nigeria
At least 16 people have been killed in an attack on a predominantly Christian village in northern Nigeria.
Police said late on Friday that unidentified assailants had also burnt a number of houses in the village in Bauchi state, near Tafawa Balewa.
Bauchi is in Nigeria's middle belt, where the predominantly Muslim north meets the mainly Christian south.



From other news sites

  • Mail Online UK Sectarian clashes kill 12 in Cairo - after rumours that a Christian woman married a Muslim 1 hr ago

  • Reuters UK Government vows action after 12 die in Egyptian clash 2 hrs ago

  • BusinessWeek Nigeria Police Say 16 People Killed in Bauchi Attack 28 hrs ago

  • TheStar.com.my Attackers kill 16, burn homes in north Nigeria town 30 hrs ago

  • Salon 16 die, 20 houses burnt down in northern Nigeria 46 hrs ago   "

     

    Las hela artikeln fran BBC World News,

    HAR. 


    Det blev ett tungt inlagg men maste fa bli sagt, for att ni ska forsta att jag inte sager det jag gor, for att gora illa nagon, utan for att belysa ett stort vaxande problem som faktisk kan sluta mycket illa om inte folk vaknar till och borjar se pa saker for vad de verkligen ar.

    Och att jag haller mig totalt utanfor dessa otrevliga sverigedemokrater, som jag endast kanner ett forakt for och som verkligen AR rasistiska och det tycker jag inte om men jag vill att folk ska vaga  saga vad de tycker, utan att behova for den skull toga av radsla for att bli kallade for rasister.

    Det ar vad yttrandefriheten star for och den ska vi inte blunda for och lata saker ga at h.....e,  for att vi ar sa fega. 


    Ga mycket garna till sidorna som jag brukar lanka till, for att sjalva lasa och gora er en egen uppfattning av det jag sager och det skulle alla tjana pa att ni gor.

    Min egen man, kommer sjalv i fran Nigeria och ar kristen och blir valdigt upprord nar han laser om dessa arabers tilltag och slakt av han folk och det forstar jag.

    I Iran bestraffas i bland kvinnor med doden och ar det en oskuld, sa far man inte avratta henne av den anledningen, sa darfor valdtar fangvaktarna dessa kvinnor, sa att de med "   gott samvete "   kan avratta dessa kvinnor ????

    I andra arablander bestraffar man unga flickor (barn som i ett fall bara var tolv ar och pa vag hem i fran skolan och blev stoppad av 4 grabbar, i ovre tonaren) i bil och slapade in henne i bilen och forde henne till en avlagsen plats och utsatte henne for upprepade valdtakter och lamnade henne gratande och misshandlad pa denna frammande plats. 

     Nar hennes foraldrar sedan gjorde en polisanmalan av det skedda, sa ansag domaren att det var ett undomligt tilltag av   "  pojkarna"  , som darfor friades medan  12-aringen bestraffades med 90 piskslag over ryggen, da domaren ansag att det var hennes fel.


    Trevligt med araber, tycker kanske ni men det tycker inte jag.

    Ha en forsatt trevlig lordagskvall, trots det jobbiga inlagget jag forsett er med.


    Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook