DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 28 maj 2011

PEDOFILER PA TAPETEN IGEN ?

Nog ar det markligt att dessa individer alltid lyckas valja sina yrken med omsorg.

Ingen vill beratta vad ofredandet egentligen handlade om men socialtjansten anmalde handelsen och de sklle de knappast ha gjort utan skalig anledning.

De har manniskorna gor mig illamaende nar jag laser om de.
 

"Avstängd efter ofredande mot barn

En anställd inom barn- och utbildningsförvaltningen i Vaggeryd har stängts av från sitt jobb. Socialtjänsten har också polisanmält personen för någon form av ofredande mot barn, rapporterar P 4 Jönköping."

Las hela artikeln i dagens Svenska Dagbladet, HAR.

Var kommer alla dessa sjuka individer i fran?
De blir bara fler och fler hela tiden och internet ar en mycket bidragande "orsak " till att dessa manniskor kommer i kontakt med varandra.

Det ar sorgligt, for internet i sig ar det basta som hant, tycker jag, om det anvands pa andra satt an att kyta kontakt bland dessa sjuka manniskor.  

Till er som har barn vill jag allvarligt saga, att ni bor ha koll pa vad era barn gor pa natet, da det finn for manga pedofiler., som snarjer sig in pa bade barn och ungdomar sajter och soker kontakt med dessa barn och ungdommar.

Ecpat ar en organisation som ni kan ladda ner en "Knapp " fran , som gor det mycket enkelt att med ett enda klick gora en anmalan om du ser en sida dar nagon ofredar ditt barn.
De har manniskorna ar mycket , mycket listiga i sitt satt att narma sig dessa barn och ungdomar och vet exakt hur de ska fa dessa 
" pa kroken  "  darfor ar det sa himla viktigt att ni haller koll pa vart eran barn och ungdommar ar nar de surfar, aven pa sidor som ar till for barn och ungdomar, dit dessa pedofiler soker 
sig.

Ha det fortsatt bra denna fredag och var radda om er och era eventuella  barn.

Kram Maritha.
 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook