DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 19 juni 2011

NYTT TROLIGT MORD, IGEN .

Det ar som en epidemi med alla dessa hemska mord runt omkring oss.

Nagon respekt for manskliga liv, verkar inte heller langre finnas.
Det ar bedrovligt att utvecklingen gar att samma hall, nar det galler det mesta.

Jag minns att man i Aftonbladet, utlyste beloningar till de som kunde komma med positiva nyheter men det var flera ar sedan men redan da var det ont om goda nyheter. 

De blir sallsyntare for varje dag, numer.
Tyvarr =(

"Misstänkt mord norr om Stockholm


Vid 14-tiden började polisens tekniker bli klara med att undersöka platsen där en död man hittats.
Kroppen hittades i närheten av ett köpcentrum i Arlandastad, norr om Stockholm. Det var förbipasserande som gjorde fyndet och larmade polisen på söndagsmorgonen. Polisen misstänker att mannen mördats. "

Dar den har mannen hittades, fanns det stora mangder blod och det tyder oftast pa att person inte dog med det samma, eftersom blodet slutar att pumpa ut, nar hjartat stannar.

Ni kan lasa hela artikeln i dagens Svenska Dagbladet,  HAR.

Jag ar sa trott pa alla dessa galenskaper, som blivit vardags mat.
Dessutom undrar jag VARFOR, det hander sa manga grymma brott numer som inte alls var vanliga, da jag vaxte upp.


Har hjarnorna pa manniskor fporandras sa drastiskt, att folk tappat sinne for propotioner och det manskliga livet.
Varje manniska ar unik och det gar aldrig att ersatta ett liv med nagon annans liv.


Aven om det skulle liggs kriminalitet bakom dessa brott, sa finns det fortfarande anhoriga, som kan bli valdigt ledsa over att mista dessa manniskor.
For en anhorig, finns det fortfarande hopp om att en kriminell slakting, skall kunna forandra sin situation men blir de mordade, sa ar det hoppet borta for alltid och det ar inte roligt.


Ha det sa skont denna fortsattning pa sondagen.


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook