DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 30 juli 2011

EN TILL PEDOFIL, SOM FRIGES AV EN DOMARE ???????

Så sjukt vårt samhälle har blivit runt om på vår jord =(

Hittade den här artikeln i The News Online och tappade hakan när jag läste den.

Här står en pedofil som arbetat som lärare med unga och blir frisläppt av den korkade domaren.

Jag saknar ord för vad jag känner, när jag läste om hur hon hanterade den här pedofilen.

Mannnen blev första gången tagen som pedofil och har förbud att inneha, dator och internet.
Han får dessutom inte , efter det arbeta på skolor eller med barn.

Så vad gör den här sanslösa domaren ???
Jo, hon släpper honom med orden, "jag kritiserar dig inte för att du blir attraherad av unga människor" ????????

Jag  undrar vad den här kvinnan pysslar med i sitt privata liv ?
De har kanske samma gemensamma intresse för barn.


Det är så ytterst sorgligt att läsa om hur en domare kan göra mot all sunt förnuft =(

" Fury as judge frees paedophile teacher and tells him 'Staff are often attracted to children'

Fury som domare frigör pedofil läraren och säger till honom "Personal lockas ofta till barn"

Av Chris Greenwood

Uppdaterad kl 11:52 den 30 juli, 2011

 
En domare har låtit en pedofil lärare gå fria efter att berätta för honom att hon inte kritisera honom för att vara attraherad av barn.

Supply läraren David Armstrong hade medgett hamstring mer än 4500 opassande bilder på barn.

Men lämna det 63-åriga förvränga en villkorlig dom, säger domare Mary Jane Mowat: "Jag kan inte kritisera dig för att vara en lärare som är attraherad av barn.
Judge Mary Jane Mowat
David Armstrong
"Outrageous": Domare Mary Jane Mowat, överst, berättade för den perverterade lärarvikarie David Armstrong, underst, att hon inte kritiserarS honom för att vara attraherad av ungdomar  "

 
Om ni klickar på länken ovan, så kan ni läsa hela artikeln själva och om ni behöver få den översatt, så går det bra att få det gjoet genom Google Translate, som finns på nätet och där ni kan kopiera in hela artikeltexten och få den översatt till svenska.
 
Ha en trevlig fortsättning på lördagen.
 
Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook