DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 28 juli 2011

FÖR ER SOM BRUKAR BESÖKA THAILAND...

... kommer kanske detta som en kalldusch.

Läste just om hur islamisterna etablerar sig i tre sydliga provinser i Thailand och tar livet av den buddistiska befolkningen som lever där.

Ingenstans dit de kommer är det lugnt och de tar oftast saken i egna händer och gör som tusan de vill och det Thailändska folket viker sig för dessa idioter.

De vill att "deras" provinser ska bli helt rena med endast islamister och inga buddister ???
Jag tycker bara sämre och sämre om dessa idioter och deras sjuka värld.


Vart de än kommer så har de krav som de kräver ska bli uppfyllda vare sig det värdlandet vill eller inte vill.
Det är så ruskigt jobbigt att se hur de ställer till dit de kommer och i Thailand har de tagit livet av så många människor, buddister för att "rensa upp" i de provinser som de vill göra till helt islamska.


Skitstövlar är vad jag tycker att de är.
Och att de borde jagas ut ur landet på samma sätt som de jagar människor som inte tycker som de gör.


Varför ska alla tycka som de.
Vad får de att inbilla sig att de skulle vara förmer än andra, med tanke på hur mycket skit som står i koranen, skulle jag tiga om jag vore de.


På siten som jag läst om det här finns flera videofilmer, som handlar om Thailand och de problem som islamisterna fört med sig in i detta land och de tre provinser som de vill härska i och få igenom sharia lagar i med ????


Det finns bland annat en mycket ruskig film där islamisterna tagit och skurit huvudet av en hel buddistisk barnfamilj.
Den är hemsk att se men säger en hel del om vad islam och koranen står för.



Den bör ni inte se om ni har dåliga nerver men den säger så mycket mer än ord kan säga och som gör mig så fruktansvärt upprörd över det de kallar en fridsam "religion".


Det händer i Ryssland, i Thailand samt i Nigeria och i de delar största delarna av arabvärlden som är islamska och det är många det.
Det är ett mycket sorgligt faktum, tyvärr och det är likadant var de än kommer.
De kräver hela tiden mer och mer och tar sig in i våra partier och hamnar till slut i riksdag och ev regering och då blir det ännu lättare att ställa kraven som de redan har klart för sig vad de vill få igenom.


" DUMT Thailand!
Som vanligt tar muslimer med våld för att få sin vilja igenom. Istället för att göra livet surt för de, försöker thailändarna myndigheter att blidka dem. Det kommer de att bli ledsna  för att de gör.

Den muslimska minoriteten regionen i söder har kämpat i våldsamma uppror sedan 2004.Muslimska politiker och aktivister har uppmanat varandra till att få den thailändska regeringar att införa någon ny form av särskilda regionala förvaltningar och de säger att detta kan lugna det upproriska våld. Under valkampanjen har Yingluck Shinawatra, som besökte provinsen lovade att den södra regionen ska få bli en särskild administrativ zon. "


Klicka här,
så kommer ni till BNI´s site och kan se mer om hur islamister tar över i världen. 

Det är så sorgligt att inte människor tar det här till sig, förr än det är för sent att göra något åt det.
Jag hoppas att ändå någon ska inse vad som håller på att ske mitt framför våra ögon redan nu.

I Malmö har de redan ett stadigt fäste och trakasserar de judar som bor där och som inte vill ha med dessa islamister att göra förståeligt nog, eftersom islamister vill utplåna judarna helt från vår jord ???

Hur som helst hoppas jag att ni går och ser på filmen som finns på denna site.
Filmen som är där, är inte otäck, bara upplysande.

Den otäcka filmen finns det en länk till, som ligger som text, inunder inlägget och där framgår det tydligt att det handlar om barn ( bland annat en 9-årig buddist pojke) som fått sina huvuden avskurna av islamister.

Jag mår illa bara att tänka på hur de beter sig och hur hårda och kallhamrade de är.

Jag önska er alla en fridfull torsdagskväll.


Kram Maritha

 



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook