DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 14 juli 2011

ISLAM OCH DESS IMAMER.

Hittade den här bloggen när jag var och "pingade" mitt inlägg på bloggportalen, i dag :
http://gudmundson.blogspot.com/2011/07/reaktioner-efter-ge-inga-bidrag-till.html 

Den tar upp mycket viktiga saker som jag redan har försökt att berätta om här tidigare.
Hur islam ser på oss kristna och även judar och homosexuella.

Det är ingen vacker läsning men mycket saklig och bra skriven beskrivning av vad jag själv känner inför den haär, så kallade religionen.

Det är inte upp till varje enskild muslim att bestämma vad som ska gälla i deras tro, så vitt jag vet, utan det är från Imamerna de får sina riktlinjer och där är det tveklöst illa.

Jag är glad att jag hittade den här bloggen, som jag kan hänvisa er till då den på inget sätt är rasistisk utan tar upp hur islam/koranen samt hur imamer ser på det som ska gälla för muslimer.
Per Gudmundson´s, tar upp en annan aspekt, på Svenska Dagbladets ledarsida, som handlar om att vi inte ska ge några statliga bidrag för att upprätthålla islamskt hat, judar och homosexuella.
 

"Ge inga bidrag till hatet

Homosexualitet ska straffas med döden, muslimer får inte bli vänner med ickemuslimer, kvinnor bör inte inleda samtal med främmande män, och i val ska muslimer helst rösta på andra muslimer. Judarna styr världsekonomin. Där är några av budskapen på den ambitiösa webbsajten muslim.se som syftar till att ”på ett enkelt sätt presentera Islam för unga muslimer”."


Går du till sidan som heter, Muslim.se, HÄR,
så kan du läsa själv om hur illa ställt det är med den så kallade religionen och hur den beskriver sig själv och andra religioner runt sig.

Jag är glad att jag hittade fram till dessa båda ställen, då jag känner mig själv i detta tyckande, eftersom så många helst vill blunda för det jag försöker att säga.
Vi betalar alltså med våra skattepengar till den här så kallade trosuppfattningen och det har jag ingen som helst lust att göra.


Jag tycker att våra skattepengar är mer värda än så och ska gå till att främja vårt land och innevånare och inte till något som svärtar ner oss svenskar och det vi står för och tror på.

Då tycker jag att man är ute och cyklar OCH det har blivit protester när det har framkommit att pengarna anvaänds i ett odemokratiskt syfte och det är bra tycker jag.


Nu kan ni själva gå och ta reda på mer, som ni kanske inte visste för ut.


Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook