DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 8 juli 2011

Scouter alltid redo

Det här var en bra nyhet, tycker jag =)

Helt rätt att inte hyra ut till dessa galningar. 
Nazister har inget att skaffa i vårt samhälle, över huvud taget.

Med tanke på hur mycket elände de ställde till med under andra världskriget, borde de hålla sig så långt i från mänsklig närvaro som möjligt.

De är inte att betrakta som rumsrena enligt min syn och skulle inte ens få bo i bland oss.
Dessa nazister hyllade araberna och stödde under andra världskriget och ser dessutom Hitler som en hjälte fortfarande.


Mycket sorgligt och jag vet inte vem av de jag tycker är värst, de arabiska islamisterna eller nazisterna ?
De kan få dela samma plats, de båda lägren, då jag har svårt att se någon skillnad på de.


Samma skrot och korn hela bunten, tycker jag.
Det var skönt att inte scouterna ville hyra ut sin stuga till dessa eländiga typer.


"Scouter hyr inte ut till nazistläger

Högerextrema Svemskarnas parti ville hyra en stuga i Höör av scoutförbundet för att hålla sommarläger i helgen. Scouterna uppger att de lurades då stugan bokades.
Scouterna tar avstånd från det nazistiska partiet och meddelar att man inte tänker låta lägret genomföras på deras gård i Höör i helgen.
– Vår lokala förening har hävt uthyrningen, säger Erik Sillén, ordförande i Svenska Scoutförbundet, till TT."
 
Ni kan läsa mer om det i artikeln från dagens Svenska Dagbladet, HÄR.

Ha det så gott i stugorna.

Kram Maritha. 






Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook