DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 5 juli 2011

SMS PÅ RÄTT STÄLLE.

För att ni inte ska glömma bort en av de viktigaste sajter, so jag gillar mycket, lägger jag in ett inlägg lite nu och då, så att ni får en chans att pröva på att sms:a från datorn i stället för mobilen.

Det här är absolut det bästa stället jag vet och eftersom att jag provat på de flesta sajter med sms, så kan jag med bestämdhet säga att den här verkligen håller vad den lovar och finns där när ni behöver den med.


Ni får ett gratis sms varje dag och sedan är det lätt, att tjäna ihop många fler gratis sms genom att titta på annonser och anmäla er till nyhetsbrev och det är dessutom inte dyrt att köpa fler sms krediter här heller.

Så gör som jag har gjort och skicka dina sms genom den här jättebra sajten, så går de dit de ska utan allt tryckande på mobilknapparna. Det var något jag inte hade lyckats lära mig, förr än jag kom ner till Gambia oc min då blivande man visade mig hur jag skulle göra. 

Nu har jag jättestor nytta av den tjänsten igen, då vi måst skiljas åt för en tid och jag är mycket tacksam för att SMSnetwork.org har funnits där och fortfarande finns där för mig och för er med. 

Så gå dit och ta er en ordentlig titt och bli lika nöjda som jag är.

Klicka HÄR, så kommer ni till rätt sida och kan registrera er och göra som jag redan har gjort , skicka sms smidigt och enkelt och med minst ett gratis SMS, varje dag.

Ha det så gott, själv har jag skickat en godnatt hälsning till min man i Gambia och nu går jag och lägger mig, nöjd med min sms tjänst =)


Girly Comments & Graphics


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook