DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 31 juli 2011

THAILAND I DAG OCH SEDAN 7 ÅR BAKÅT I TIDEN.

Islamister som inte kan hålla sig till den så kallade "fredliga  religionen " utan i stället tar livet av både barn och vuxna, som inte har samma tro som de själva har.

Sedan 7 år tillbaka har islamister tagit sig in i tre provinser i södra Thailand och som de brukar göra, krävt att att få sina egna behov tillgodosedda  framför att andra ska få det de behöver =(

Mycket sorglig attityd.
Under de här åren har man dödat ca 4000 människor och jag undrar bara varför folk får för sig att det skulle vara rasistiskt att inte tycka om det de gör och det som de står för ????

Jag är inte någon älskare av Sverige Demokraterna, snarare motsatsen och tycker inte om det de står för alls.
Jag är inte heller rasist men det jag tycker illa om hos dessa radikala islamister, är deras sätt att försöka att få sin vilja igenom och de vill gärna spela på att folk är rasistiska för att uppnå sina syften.

Jag ogillar verkligen och att rösterna tystnat i Sverige, därför att ingen vill bli kallad för rasist men det är också att spela  islamisterna händerna.
Det gamla ordstävet som säger "Den som tiger samtycker", är tyvärr det som blir följden av den tystnaden.

Vi låter med andra ord allt gå åt skogen

Så här står det att läsa på LiveLeak´s sida och där finns också den mycket hemska videon med de stackar "halshuggna" barnen i familjen som var buddister och som inte islamisterna ville ha kvar i provinsen, utan har ihjäl folk i stället???
Hur är man funtad då, undrar jag ???

"Södra Thailand våld.

Mer än än 4000 människor dödades i 7 år av muslimer extremister i södra Thailand döda polis, militär, lärare, munkar och till och med fredliga familj.
Bara några rader i tidningar, nästan ingenting i thailändska tidningar!
Denna video visar en hel familj hängd eller halshuggen, inklusive en 9 år gammal unge i Narathiwat distriktet ligger en djup södra Thailand."


Läs mer om det HÄR och se videon MEN VARNINGAR FÖR ER SOM ÄR KÄNSLIGA, DÅ BÖR NI INTE SE VIDEON.

Det är knappast rasism att vilja stoppa att sådant här händer och det ska inte heller få hända, varken i Thailand eller någon av länderna som de invaderar till och i.

Ha en skön fortsatt söndag.

Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook