DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 9 juli 2011

UTBILDNING AV ISLAMSKA TERRORISTER PÅ HEMMAPLAN.

Här har vi en alldeles hemmagjord terrorist som fötts i USA och som beslöt sig för att ansluta sig till en terrorgrupp, för att döda amerkanska soldater.

Så kan det gå när man plockar in islamister i sina länder och de upptäcker att de inte vill ha med "oss"  att göra och det är absolut inget ovanligt sätt för dessa uppväxande muslimer att hantera sina situationer i livet, som invandrad i andra generationen, tyvärr.

Jag har sett för mycket elände av det här slaget, för att tro att jag har fel och det händer dagligen, om och om igen runt om i alla dessa länder som de beslutar sig för att åka till och invadera.

Så här gick det till iUSA med en av dessa grabbar när han blev äldre  och  som växte upp där med sina muslimska föräldrar, då han tappade sin tillhörighet och gjorde sitt dåliga val.

"Brooklyn: Homegrown MUSLIMSKA jihadist dömts för att försöka ansluta terroristgrupp så att han kunde döda amerikanska soldater
barenakedislam | 9 juli, 2011 kl 2:59 am | Kategorier: EnemyWithin-amerikanska | URL: http://wp.me/peHnV-wAg

Han är en hemmagjord terror, en amerikan född i Brooklyn muslimsk man som dömdes av en federal jury i går för att försöka gå med i en Mujahedin grupp med avsikt att attackera och döda USA: s styrkor utomlands. NY POST-Betim Kaziu, 23, befanns skyldig efter mindre än fyra timmars överläggningar i Brooklyn förbunden "



Läs resten av inlägget i Barenakedislams blogg, HÄR.
Där kan du hitta mycket otäcka händelser som sker runt om i vår värld och hur det kommer att påverka oss alla, vare sig vi vill eller inte vill, dessvärre. 

Jag önskar att jag hade fel i det jag skriver men det är jag helt säker på att jag inte har, utan vill bara att folk ska vakna till, innan det är för sent att öppna ögonen och göra något åt problemen som följer.

Ha en god kväll och sköt om er.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook