DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 22 september 2011

ÄVEN EN FBI AGENT, ANSER OCKSÅ ATT AL-QUAIDA...

...INTE  ÄR ETT LIKA STORT HOT SOM ISLAM ÄR.

Tack DN, för att ni tar upp det här i er artikel.
Allt som kan belysa det jag försöker att varna min landsmän för, är jag mycket glad över.


Jag är tyvärr inte lika glad över det hot som vi står inför och som jag vet kommer att komma.
Folk inser inte att de utgör något hot ???
För mig är det lika totalt oförståeligt, att folk inte begriper hur det står till i världen med dessa människor som utövar islam och vad de har för syfte med att ivadera alla länder i väst och USA med flera.

Då har ett alldeles tydligt syfte och det är många muslimer som vet att det är så och också ser det här hända men inte heller de kan göra så mycket åt det, även om de skulle vara emot det =(

Jag har de senare åren sett och läst så mycket av det här problemet och det är skrämmande att läsa men också skrämmande att våra regeringar är så tysta och inte vågar eller inte vill yttra sig, annat än för att säga, att vi som redan sett och förstått och vill göra andra uppmärksammade på vad som väntar runt hörnet, är rasister och det är jag inte alls.

I min familj och släkt finns många olika nationaliteter, från många olika länder dock inga muslimer.

Själv är jag dessutom gift med en man från Nigeria så, det skulle vara korkat att kalla mig för rasist.


Min man har många av sina landsmän i Nigeria, som mistat liven, på grund av muslimernas jakt på "infidels" (=kristna, som de anser är ogudaktiga).

De har blivit slaktade i sina byar där de bott hela sina liv och där deras förfäder också har haft sina rötter, av muslimer som inte anser att kristna ska leva och de har dessutom bränt ner deras hem samt deras kyrkor.

De här muslimerna har sin härstamning i arabvärlden, som krigade sig till de norra delarna av Afrika och förslavade de svarta som de krigat mot, på grund av att de tyckte att de inte såg riktigt mänskliga ut och de är inte särskilt trevliga.

Kanske det beror på att de har så mycket inavel inom sitt folk, som gör att de inte beter sig fullt friskt.

"FBI-föreläsare ser islam som större hot än al-Qaida

Uppdaterad 2011-09-20 23:23. Publicerad 2011-09-20 23:03
Koranen handlar till 17 procent om religion. Till 83 procent är det en doktrin med målet att kontrollera världen. Så uttrycker sig FBI:s William Gawthrop under sina föredrag om terrorbekämpning. Han tycker att USA bör bekämpa islam snarare än organisationer som al-Qaida.
William Gawthrop anses så kunnig inom sitt område att han fått hålla föredrag om terrorbekämpning för aspirerande agenter på FBI-akademin i Virginia. Gawthrops analys är att al-Qaida bara är en del av ett mycket större hot – själva den islamska ideologin.  "

Jag tycker att ni bör ta reda på mer själva och få möjlighet att förstå vad jag försöker att säga till er och varna er för.
Läs mycket gärna hela artikel ur dagens Dagens Nyheter, HÄR. 
Försök att bortse i från, att ni kanske tycker att jag pratar strunt och ge det här en chans att själva kolla upp och ta ställning till det hot, som jag har sett är på väg emot oss alla och som kommer att slå till när vi blundat tillräckligt länge och låtit islam att ta över makten i från oss genom att med små , små steg infiltrera sig i våra kommuners styrelser och olika partier, så att vi till slut inte kan göra något för att stoppa de.
Jag hoppas och önskar att ni ska kunna ta det här på allvar och inte skämta eller fräsa bort det, utan i stället se det jag nu ser och som jag inte trodde på heller innan jag konfronterades med alla dessa med islam, som sin tro och hur så många av de upplevde att vi svenskar och övriga västerlänningar är endast skit och inte har ett dugg att säga till om längre.
Det har vi fortfarande men det kommer att komma en dag, då alla tigande länder kommer att få äta upp att vi inte gjorde något medan vi fortfarande kunde.
Ha det så gott.
Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook