DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 23 september 2011

FRUKTANSVÄRT, DET SOM HÄNDE I MEXICO

Den här förfärliga händelsen ägde rum här om dagen i Veracruz, i Mexico.

2 öppna lastbilar körde mitt i rusningstrafiken fram på gatorna, för att sedan stanna och blockera hela gatan och sedan lämna bilarna och fly därifrån.

35 kroppar låg stapplade på varandra i de två lastbilarna och flera av de döda föll ner på gatan inför chockade människor.

Flera av de döda visade att det var krimminella, tidigare kända av polisen.
Mexico har haft mycket stora problem med knarkkriget som pågår där.

De döda visade sig ha blivit kvävda till döds och en var skjuten, usch.
En av de döda var dessutom en polis, som varit försvunnen i 15 dagar.

Enligt polisen ska de döda ha blivit dödade straxt innan de dumpades där på gatan i lastbilarna.

"


Mitt i rusningstrafiken lyckades okända män köra två öppna lastbilar, överge dem så att de blockerade trafiken och fly därifrån.

  35 kroppar föll ur lastbil

Två lastbilar med 35 döda kroppar i hittades övergivna på en motorväg i Mexiko på tisdagen.  
Nu hoppas polisen att en video kan avslöja mysteriet bakom massakern.

Mitt i rusningstrafiken lyckades okända män köra två öppna lastbilar, överge dem så att de blockerade trafiken och fly därifrån.  Kropparna vällde ut ur den öppna lastbilen på motorvägen inför mängder med vittnen. "

HÄR, kan ni läsa hela den ruggiga artikeln från Expressen.

Ha en mycket bra dag.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook