DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 28 september 2011

HÄR ÄR EN VIDO DÄR TEXTEN BLIVIT ÖVERSATT FRÅN ARABISKA.

I ett uttalande nyligen redogjorde Muslimska Brödraskapet för vad som väntade judar som kom till Egypten.

Och det här landet är ett av de länder som USA har skickat en massa pengar till.

Jag har skrivit om det tidigare i samband med att både Egypten och Tunisien blev lovade pengar från USA  och skrev då att jag var mycket säker på att Muslimska Brödraskapet troligen skulle till att få makten, som Egyptens president fick lämna i från sig.

Om det blir så, kommer aldrig Egypten att få några som helst mänskliga rättigheter och kommer att lyda under mycket strikta islamska lagar och regler och i så fall har många människor fått sätta livet till, utan att uppnå det mål de ville nå.
 
Demokrati, yttrandefrihet, mänskliga rättigheter och religionsfrihet, med mycket mera.



 Det är mycket illa att göra så mot dessa människor i Egypten, som slagits så hårt för att uppnå sina mål.
Grymt anser jag att det är.

Att dessutom hota alla judar med att döda de om de sätter sina fötter i Egypten, oavsett vad de har där att göra.

Ha en god fortsättning på kvällen.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook