DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 19 september 2011

ISLAM OCH IMAM, I RINKEBY & I SVERIGES RADIO =(

Den här länken som jag lägger in , tycker jag absolut att ni ska kolla då den handlar om en imam i Rinkeby, som säger rent ut och uppmanar muslimer att döda de som konverterar från islam till kristendom.

Juste, men det är precis som jag redan har fått klart för mig att islam står för.

Kristna är ogudaktiga "infidels" på engelska och även kallade för "kuffar", så när det kommer flera somalier till Rinkeby, för att att få kristna sig, så tar den här imamen till orda och uppmanar muslimer att döda dessa som konverterar från deras tro.

Jättesjukt, tycker jag och dör det somalier här i Sverige, så vet vi kanske vem/vilka vi ska sätta polisen på, om det är frågan om ett mord.


Så "fungerar" deras religionsfrihet =(
Inte alls med andra ord.


Kristna somalier som konverterat från islam missionerar på Rinkeby torg. Det skapade blandade reaktioner och bland annat uttalade sig en imam från Rinkeby: "Det är varje muslims skyldighet att döda dem som lämnar islam." | Foto: Andreas Thornell

"Dödshot mot konvertiter i Sveriges Radio

Imam från Rinkeby fick lägga ut texten om hur man skulle agera mot somalier som blir kristna

Publicerad: 2011-09-07 03:00 | Uppdaterad: 2011-09-07 08:49

- Det är varje muslims skyldighet att döda dem som lämnar islam. Så lät det nyligen i Sveriges Radio, då en imam från Rinkeby fick lägga ut texten om hur man skulle agera mot somalier som konverterar till kristendomen.  "

Sorgligt och upprörande anser jag och att få gå ut i radioeter och tala om sin så kallade tro är verkligen riktigt sjukt.
 
Läs och häpna och se vad de verkligen förespråkar dessa imamer och han är inte den första och absolut inte den sista heller.
 
Ha det så gott ni kan och sköt om er.
 
Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook