DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 14 september 2011

SÅ HÄR KAN DET SE UT HÄR I SVERIGE MED, VAD DET LIDER.

Den här videon är tagen i USA, som också har stora problem med islam.

Mycket märkligt är det med amerikanska skolbarn ska behöva lära sig allt detta om islam.
Religionsundervisning räcker för alla andra religioner, så varför tvinga på elever mer än det ???

Jag förstår hur föräldrarna reagerar och varför de gör det med.
Men vad jag inte kan förstå, är varför alla länder går på tå för denna så kallade religion.

Religion ska man definitivt inte tvinga på någon och absolut inte skolbarn.
Försök att lära er mer om detta och sitt inte bara ner och tro att ingenting kommer att hända här, för det kommer det att göra, förr eller senare och jag är rädd att det troligen blir det förstnämnda alternativet som blir det som kommer att stå framför oss.
Så här kommer videon som  jag absolut tycker att ni ska titta på själva.



Det är så sjukt med hela den här så kallade religionen och jag skulle också protestera mot allt de försöker att tvinga på alla omkring sig och Muslim Brotherhood är en av de värsta av radikal islamistiska rörelserna  i världen och de har en mycket stor makt redan och en mycket stor kapacitet vad gäller deras ekonomi med.

Jag blir arg när jag ser dessa tendenser hos våra politiker.
Slickar islamisterna i r...n, som det brykar kallas och frågan med stort frågetecken är, VARFÖR ?????
Jag kan inte begripa men kan tänka mig ett par möjliga anledningar som jag stoppar tillbaks i mitt hjärnkontor medan jag väntar på att vi ska få en godtagbar förklaring till deras betenden.


Om det någonsin kommer någon =(
En av de anledningar jag kan tänka mig är en mycket smutsig sådan.


Ha en fortsatt god onsdagskväll.


Kram Maritha.

 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook