DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 2 oktober 2011

BOMBHOT I CENTRALA STOCKHOLM.

Hmmm, varför blir jag inte förvånad ?

Säg det !
Det ska bli intressant att se vad polisen kommer fram till, om de gör nu det föstås.

De har sedan i fredags då de tydligen fick bomblarmet, genomsökt Hötorgsgaraget, utan att hitta någonting.
Forfarande bevakar de garaget och det är nog tur det.  

Så här stod det att läsa i Expressen, i dag:

"Bombhot i centrala Stockholm

I fredags genomsöktes Hötorgsgaraget av polisen efter ett bomblarm.
Nu på söndagen bevakas området fortfarande - och polisen är förtegen om händelsen.
- Jag vet bara att man gjort ett genomsök av Hötorgsgaraget, säger Christina Johansson, på polisen länskommunikationscentral. "

Vi får verkligen hoppas att det var ett falsk larm och att inget kommer att hända.
Polisen är mycket förtegen och säger inte mycket men garaget är öppet som vanligt och det hoppas jag att det  är, för att polisen är säkra på att de inte finns någon bomb där inne, än i alla fall.

Läs hela artikel ur Expressen, HÄR. 

Ha en bombfri söndagskväll och sköt om er.


Kram Maritha.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook