DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 13 oktober 2011

EN VÄLDIGT KORKAD BRITT.

Att välja en fundamentalistisk islamsk grupp av alla sorgliga val ???

Vem vet, han kanske vill bli martyr eller så kanske han är pedofil.
Trist är det att läsa om det och hur illa det rimmar med vårt västerländska sätt att leva.


"I was a soldier of the Queen... now I’m a soldier of Allah


CHANTING fundamentalist bile, extremist Abu Jibreel was on the front line battling police officers during a mock "funeral" for Osama Bin Laden.

With his beard and flowing robes, the follower of hate preacher Anjem Choudary was happy to tell anyone who would listen that he wants to bring down democracy and see adulterers stoned and drinkers flogged.
It is only when Jibreel's head scarf shifts to reveal a St George Cross and the word "England" tattooed on the nape of his neck that he betrays another life lived.
The Sun can reveal that the 39-year-old Muslim convert was born Paul Steven Mellor in Cheshire.

PÅ SVENSKA MED GOOGLE ÖVERSÄTTNING :

"Jag var en soldat i Queen ... nu är jag soldat av Allah

Av Oliver Harvey, Chief Feature Writer

Publicerad: 1 okt 2011

Skanderar fundamentalistiska galla, var extremistiska Abu Jibreel i frontlinjen kämpar poliser under en mock "begravning" för Usama bin Ladin.

Med sitt skägg och flödande kläder, var anhängare av hat predikant Anjem Choudary gärna berätta för alla som ville lyssna att han vill få ner demokratin och se äktenskapsbrytare stenas och dricker piskade.

Det är först när Gabriel huvud scarf skift för att avslöja en St George Cross och ordet "England" tatuerat nacken att han förråder ett annat liv levde.

The Sun kan avslöja att den 39-åriga muslimska konvertera föddes Paul Steven Mellor i Cheshire.  "
 

HÄR,  kan ni läsa hela historien om den konverterade britten.

 Trist att läsa om den här britten som konverterat och dessutom till den fundamentalistiska gruppen av islamister =(
Ja, ja  vem vet vad han hade för syfte med att konvertera ??

Jag skulle kunna räkna upp en hel massa saker, som vi inte får göra enligt våra lagar, som helt klart kan vara en orsak till hans konvertering, tyvärr.
Vi får väl hoppas att han inte kommer att ångra sig, för då kommer han inte att få det lätt.

I min värld är det inte alls en susning till att jag skulle kunna falla för denna irrlära, fast jag som kvinna är ju bara hälften värd en den här mannen och jag får inte ha fyra äkta män heller och inte får jag slå min/mina män innan vi går och lägger oss heller och jag får inte heller gifta mig med en ettårig make =)

Nej, det är då ett som är 100 % säkert, att jag aldrig skulle konvertera till islam, hellre dog jag.

Ha en skön torsdag.

Kram Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook