DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 27 oktober 2011

HUR KAN DET HÄR HÄNDA ÖVER HUVUD TAGET ????

Jag finner det totalt obegripligt.

Att det inte har kollats upp ordentligt förstår jag inte heller.
De stora summorna är för mig, även de gigantiska.

Eftersom att jag vet hur det är när man blir skärskådad och det anser jag också att man ska bli innan myndigheterna beslutar om vilken hjälp man kan behöva.

" Flicka tvingades ljuga för läkarna

En pappa i Skåne kan vänta åtal efter att ha tagit ut över 100 000 kronor i månaden för att vårda sin dotter. Flickan visade sig inte alls ha funktionsnedsättning utan tvingades ljuga av pappan."

Det är väldigt underligt att den här familjen har lyckats med sin enorma bedrift att lura till sig dessa enorma summor som de lyckats få ut alla dessa år.

Flickan är nu 18 år och att det hela uppdagades berodde på att flickan rymde hemifrån, efter att ha levt isolerat under sin hela uppväxt, och anmälde sin pappa för olaga hot.

Där med rullades hela historien upp.

HÄR,  kan ni läsa hela artikeln ur dagens Svenska Dagbladet i dag.

Ha det så gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook