DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 17 oktober 2011

ISLAM ÄR ETT HOT MOT VÅRT SUNDA FÖRNUFT.

Hur jag kan säga det ?

Jag har sett tillräckligt mycket i mitt liv både vad gäller islam och hur deras så kallade religion betraktas av våra politiker.
De går så tyst på tå de kan för att inte bli betraktade som rasister och det utnyttjar muslimer också och gör därför som de har lust.

Jag är trött på att se hur de stämmer folk i folkets egna hemländer, dit de kommit och dessutom fått och får hjälp med ekonomin av landets egna innevånare och ändå klagar de vilt om sina rättigheter.

Vad jag vet så har de i sin så kallade religion inga rättigheter själva utan ska lyda det som koranen förespråkar och den säger inget om att kvinnor har några rättigheter alls.
Tvärt om talar koranen om att kvinnor endast är värda hälften av männens värde ????

Att kvinnor (sina fruar) ska man slå innan man går och lägger sig, så att hon vet vem som bestämmer ????
OCH den här irrläran vill vår regering att vi ska leva paralellt  med ???


Dessutom står det klart i koranen att män kan ha sex med djur ????
OCH hur de ska tvätta sig efter det innan de går och har sex med en kvinna ?????


De här tassar regeringar och media inför ?????
Jag förstår inte vad som ligger bakom deras tassande men det är något som de fundamentala islamisterna skrattar åt och  gör sig lustiga på vår bekostnad.
Hur kul är det ?????
Inte ett enda dugg!!!


Hittade den här videon i dag på Youtube och som säger det ni vägrar att lyssna på =(
Försök att ändå göra det och förstå vad jag pratar om, om inte för min skull, så för er egen och våra kommande generationer.




Ha en trevlig måndagskväll.

Kram Maritha. 



 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook