DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 13 oktober 2011

ISLAM I PAKISTAN OCH DERAS FREDLIGA RELIGION ?? IGEN =(

Den här videon visar hur islam "fungerar" i praktiken och den gör mig så illamående att se på men för att kunna uttala mig om den så kallade religionen, måste man verkligen se det som man talar om för att över huvudtaget kunna yttra sig om den.

Jag tycker att ni ska se den här videon och försöka att ta in det jag berättar för er och att det definitivt inte handlar om rasism (islam är inte ens en ras heller) och det är definitivt inte heller islamofobi, som en del försöker att hävda att det är, för det är "rena rama skitpratet".

Det här är något mycket värre och det går inte att låtsas som att det inte händer, vare sig i dessa islamska länder utan också i er egen närhet i Sverige, sorgligt nog.



Med de lagar som islam har, både i Pakistan men också i sharialagarna, har kvinnor inte något att säga till om och är inte ens värda något i polisers ögon heller. 

Se videon och försök att inse vad det är som håller på att hända framför ögonen på er innan det är för sent att rädda något av vår egen öppenhet och mänskliga rättigheter, är totalt förbrukade och inte längre kommer att hjälpa oss.

När inte ens regeringar eller övriga politiker vill inse vad det är som håller på att ske, så lär det inte låta vänta på sig innan vi ligger ruskigt illa till i vårt eget land och det tror jag inte att någon av oss vill, ska hända eller ...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook