DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 2 oktober 2011

ISLAM I VÄSTVÄRLDEN.

Här kommer några video filmer från Youtube som belyser problemen med islam vs västvärlden, i det här fallet islam och sharia lagarna.
Min allra första tanke som jag fick, när jag för länge sedan hörde talas om "sharia lagar" var, varför duger inte våra lagar åt de som kommer till oss och faktiskt tränger sig på oss med alla sina egna regler och lagar.

Vad är det som skiljer sig så mycket, så att de vill införa sharia lagar i våra länder i väst.
När jag sedan  läste vidare om dessa lagar och hur de uppkommit, så började det klarna för mig.

Jag inser till fullo varför männen vill ha sina sharia lagat, tyvärr och hur viktigt det är för dessa män.
Suck, suck, åter igen och jag tror knappas att några kvinnor vid sina sinnes fulla bruk skulle slåss för att driva igen sharia lagar eftersom att de och deras barn är de största förlorarna.

Jag skulle knappast få tillstånd att få ha med mig mina lagar och mina domstolar, i fall jag flyttade till något av deras hemländer.

Så varför ska de tillåtas att få ha sina egna lagar i västvärlden????

Deras lagar går absolut ut på att få kvinnor att vara sina män underlägsna och så står det faktisk också i koranen.
 Där står det också i klartext att det är bra att en make slår sin maka innan de går och lägger sig, för att hustrun ska veta vem det är som bestämmer över henne och hemmet.

Det står också i koranen att kvinnan bara är hälften värd, jämfört med mannen.
Det står så mycket mer hemska saker som jag inte har plats att räkna upp här nu men jag kan försäkra er alla, om att det absolut är ett klart nedköp för alla kvinor om de skulle få in sharialagar som bestämde över alla muslimer.

Varför skulle det annars vara så viktigt för dessa muslimska män att få in sina egna lagar ???

Jo, för att de representerar absolut inte kvinnors väl och ve, inte heller barnens, för då hade det ju knappast varit någon vinst för dessa män som sliter ut byxbakarna (eller sina kjoltyg), för att få in sina lagar och dessutom finns det med all säkerhet inte någon kvinna som ens skulle våga tänka tanken på att ta sig till den officiella kanadensiska lag- och myndigheten, för att få hjälp.

Det den här muslimske mannen säger är helt fel och totalt vilseledande.
Trist att de här männen inte törs erkänna det men de har som sagt allt att förlora på att erkänna något sådant, fega som de är.

Här är en till video, som ännu bättre beskriver vad sharia lagarna står för och där det också framgår klart vad koranen säger, ska hända med homosexuella med, suck, suck över denna så kallade religionen.


Lyssna också på den här mannen som känner till och vet han ta.lar om
.

 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook