DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 9 oktober 2011

ISLAM : "MUSLIMER KOMMER ATT BESEGRA HELA VÄRLDEN".

 Det här är inget som jag tycker att man ska skoja bort utan försöka att ta reda på mer var den här så kallade religionen, står på för grunder och vad dess mål och syfte är.

Det är absolut inget som man ska vifta undan eller kalla för rasism om man försöker att förmedla krassa fakta.










Jag är inte alls glad att se hur vårt land håller på att falla i bitar medan majoriteten av våra politiker påstår att dessa fakta är något som är utslag av rasism.
Kan inte bli mer fel, tyvärr.

Bara i Sverige har vi redan 400.000 invandrade muslimer och det är mycket oroväckande.

Först och främst så vill majoriteten av des muslimer inte anpassa sig eller integrera sig i vårt samhälle ???

Medan i stället våra politiker vill göra allt för att göra det så bekvämt för islam de kan.
Hur rimmar det med de lagar vi har vs deras egna lagar som de helst vill få in i västvärlden ??


De fungerar inte alls, då de inte stöttar vare sig demokrati, mänskliga rättigheter, yttrandefrihet, djurskydd, barns rättigheter, kvinnors lika värde med mera.
Hur kan det över huvud taget finnas någon tvekan om att det inte är rätt.


Vi har kämpat hårt i Sverige för att ta oss så här långt men nu ska vi plötsligt gå baklänges i tiden och tillåta något vi inte själva har lagstadgat , som förbud med våra lagar, så vad är det som gör våra politiker så oerhört flata och rent ut sagt mesiga ???
Har de något att vinna på det här eller vad ???


Jag är mycket förtvivlad över att se hur illa det står till i Sverige och övriga västvärlden och att man inte gör något alls för att kämpa emot det förtryck som väntar oss.

Det är mycket troligt att jag kommer att vara borta vid det laget men alla kommande generationer sörjer jag mycket för, om ingen av våra politiker släpper den nonchalanta attityden, som att tillåta det växa oss över öronen.


Varför kommer alla dessa människor hit då ??
En del av de kommer för att de flyr från något i sina hemländer men det har redan visat sig i siffror att endast 1 av 10, som kommer hit, är asylsökande.
Alltså är det 9 av 10 som invandrar hit utan några ömmande skäl.


Det är för det mesta stora familjer med flera barn och när man kommit hit så finns det många av de, som inte vill integrera sig men ofta är både arbetslösa och ledsamt nog även utan någon inkomst.


Här är ett mycket stort hychande om vad det kostar och det är inte rätt att göra så.
Vi har alla rätt att veta vad våra skattepengar går till.


Det är inte alls så konstigt att vi vill, då det är hårt arbete bakom varenda krona (även de som politikerna stoppar i sina egna fickor och plånböcker).
Allt sker dessutom på vår egen bekostnad och vad jag vet så finns det knappast någon i vårt land, som tycker att det är juste att vården blivit sämre, arbetstillfällena färre, högre kostnader för det mesta av det vi redan en gång betalt för.


Om nu dessa människor har det svårt i sina länder, där man bland annat får ha 4 fruar och därmed en stor barnkull som man borde ta hand om, så hade det väl varit bättre att öka biståndet till dessa länder då det dessutom är så, att våra pengar är så mycket mer värda, än de är här.
Många av dessa invandrade, vill också senare få sina släktingar hit och det ökar på trycket ytterligare.


Det kan aldrig i livet kallas för rasism det som jag känner, utan det är en stor oro för framtiden och bakom den oron ligger faktiskt den flathet som politkerna står för och den kunskap jag har om hur islam och koranen ser på hela västvärlden och vårt sätt att leva.
När till och med en imam i Rinkeby kan stå på allmän plats och uppmana sina "församlingsmedlemmar" att döda de somalier som velat lämna islam och i stället låtit kristna sig.


Har han blivit åtalad för hets mot folkgrupp ??????
Inte så vitt jag har lyckats läsa mig till.


Det verkar vara enklare att ställa oroliga svenskar till svars för vår/min oro och kalla den för rasism.
Så sjukt vår land och samhälle har blivit.


Det är sorgligt.
Jag har en tråkig video till som handlar om de somaliska flyktingar som kommit till oss och om deras upprördhet över att de inte får det de begär.





Inte ens vi svenskar beter oss så här men det sägs det inget om.
Jag är mycket ledsen över hur den hemska svältkatastrofen breder ut sig i Somalia och tycker att det är fruktansvärt men
det finns andra sätt att hjälpa människor än att skicka iväg de till ett annat land.


Den här så kallade religionen har en helt annan föreställning om hur man lever än vad vi har i Västvärlden och jag nog säga med stor säkerhet att dessa människor knappas vill släppa taget om sin kultur eller "religion" och inte heller det som koranen förespråkar, så vart hamnar vi då ????
Jag skulle gärna vilja att någon med seriösa motiv kan svara mig på dessa frågor utan att bortse från de fakta som vi faktiskt lever med och står inför. 


Jag vill inte höra någon som verkligen står för rasitiska motiv utan gemene man som kan se sunt på vår situation.


Ha en mycket god fortsättning på denna söndag.


Kram Maritha.




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook