DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 16 oktober 2011

JUHOLT VERKAR HA SVÅRT ATT FATTA.

Hur kan man vara så enerverade envis, när man inte ens har förtroende hos sina väljare.


Och vad är det som har hänt bland partiets ledamöter, som också har varit emot Juholt tidigare men som i en handvändning, har vänt kappan efter vinden ???
Det är många frågetecken som fortfarande är obesvarade.


Vad har fått dessa människor att gå emot det man tidigare sagt ???
Jag skulle mer än gärna seden här "igeln" avlägsnad från sin oförtjänta post.


Vad har han i bakfickan som gjort att partiet gått helt emot vad man tidigare sagt och stått för???
Jag kan inte se annat än det han gjort sig skyldig till och det är inga hedervärda saker.


I mina ögon är den här mannen en manupilativ herre som inte har något som helst förtroenda att inge hos mig.
Att han så hårdnackat vägrar att ge upp, gör honom ännu otrevligare än innan.


Jag kommer att förvänta mig en "Göran Persson" i den här mannen och det kommer, tro mig, förr eller senare, tyvärr.

Trist att det ska drabba det "riktiga" arbetarpartiet och det är inte ett sätt som en sann arbetare skulle gjort och det är mycket trist att vi fått en sådan belastning i socialdemokraterna.


Tja, ni får trots det ha en trevlig söndag.


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook