DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 13 oktober 2011

JUHOLT VERKAR INTE BARA SLARVIG UTAN OCKSÅ KORKAD.

Det är bedrövligt att läsa om detta och den uppenbart korkade mannen, Juholt.

 Frågan är också hur det är ställt med valberedningen med ?????

Om uppgiterna stämmer att de blev varnade för honom, så är det nästan lika illa det också, suck. 

"Juholts korrigering ifrågasätts

Valberedningen varnadeHistriernas för att välja Håkan Juholt med hänvisning till att han är slarvig. Det uppger en centralt placerad S-källa. Samtidigt minns chefen för riksdagsförvaltningen ingenting om att Juholt försökt korrigera sina felaktiga uppgifter om hyresbidraget, vilket S-ledaren hävdat att han gjort.  "

Historien om Juholt bara växer och växer och så gör även min motvilja mot denna människa som jag tycker verkar vara allvarligt intelligens befriad.

Läs hela artikeln  dagens Svensk Dagbladet,  HÄR.

Jag hoppas att han för socialdemokratins skull ska ta sitt lilla förnuft till fånga och avgå innan det blir ännu fler hittade historier.

Ha det så bra.
Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook