DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 5 oktober 2011

MAGSTARKT AV GREKLAND MED SIN RUTTNA EKONOMI.

Hur kan man sätta igång att köpan i stridsvagnar i ett land som står på ruinens brant ??

Är det någon slags militärkupp på gång, eller vad är det som händer.
Jag begriper mig inte på vad de sysslar med i Grekland, utan trodde att alla inklusive försvaret, som jag trodde att de tillhörde hela regimen i Grekland men ack så jag bedragit mig.

I stället shoppar försvaret på utan en tanke på att landet står inför en landskonkurs.
De kunde väl nöja sig med fönstershopping som vi andra får göra när ekonomin tryter.


Ska bli intressant att höra hur det låter från de andra EU-länderna, för det lär väl bli ramaskrin antar jag och dessutom är ju hela EU i ekonomisk gungning, så det lär väl knappas vara ok.

"Grekland shoppar stridsvagnar


Om det fanns ett världsmästerskap i dålig tajming har Grekland just seglat upp som storfavorit. Det konkurshotade landet har precis beställt 400 stridsvagnar.  "


Underliga äro Greklands vägar ???

Ha det så bra

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook