DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 13 oktober 2011

SOCIALDEMOKRATERNAS NYA LEDARE, JUHOLT GÖR DET IGEN OCH...

... igen ....

Hur jäkla dum kan man bli ????
Trodde han att han skulle komma undan med alla dessa blundrar han gjort.


Att han dessutom tydligen verkar inbilla sig att vi på gräsrotsnivå är lika korkade som han själv, är väldigt kränkande.
Jag blir så trött på alla dessa fula politiker som gottar sig på de mindre bemedlades resurser.

Om jag hade varit Juholt, skulle jag ha avgått för länge sedan och det bör han göra, för han kommer aldrig någonsin att få väljarnas fulla förtroende med de här begågna "tavlorna".
Sjukt korkat =/


Jag väntar och hoppas få höra att han väljer att avgå innan media hittar ännu mera av hans gömda klädkammar skelett.


Ha en trevlig torsdag.


Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook